Røldal skule i Odda kommune satser på lesing, og 1. og 2. klasse er med på Leseskogen.
I løpet av høsten har Rørdal skule gjennomført en rekke aktiviteter i forbindelse med lesingen, og de har fortalt oss hva de har gjort og sendt oss bilder og tips til inspirasjon.
Elevene har engasjert seg i prosjektet, og Torbjørg Ekkje, som er lærer på skolen, forteller at de blant annet har likt å stemme på hvilket dyr som skulle inn i skogen og å bli lest for. – Høgtlesing er bankers uansett bok, sier hun.
I tillegg har gruppa gjennomført en rekke andre aktiviteter i forbindelse med lesingen, og flere av dem er godt synlige i klasserommet:
– Det første me gjorde var å måla ein skog der dyra skulle flytta inn. Faktaboka om dyra måtte fram.
Me har hatt høgtlesing , samtale, oppgåver og teikning. Kvar elev har hatt lesekort og dei har lese heima også.
Etter å ha lese boka Flugepapir måtte me berre laga våre eigne fluger.
Boka Det røde eplet, ei kjekk bok;
Me har og vore på verdas minste Litteraturhus Kalvatræet, der me hadde høgtlesing om Martin Skomakar:
No er leseskogen vår laga om til Julequiz for 1. – 4. klasse.
Me har limt inn bilete frå ulike bøker som me har lese. Quizen har 10 spørsmål, og ein må finna rett tittel på bok.
Helsing 1. og 2.klasse ved Røldal skule.
Skuleåret 2015/2016.