Lettlest

Varehuset

Lagt inn av Troels

Les på eige ansvar! Ester har funne draumekjolen. Kvar gong ho går til skulen, ser ho han i butikkvindauget. Ein dag går Ester inn og tek med seg kjolen til prøverommet. Ho beundrar kjolen i spegelen og gløymer tida heilt. Så oppdagar ho at senteret har stengt! Først er det ganske spennande å vere åleine […]

Les mer og kommenter

Ånda i glaset

Lagt inn av Troels

I dag vil Sally prøve å gjere "ånda i glaset" i kjellaren. Men Grete og Marius er i tvil. Å kontakte ånder – i kjellaren, som er absolutt forbode område! Då kan jo kva som helst skje … "Den mystiske skulen" er skulen der porten knirkar, det er spindelvev i vindauga og ein høyrer kvesande […]

Les mer og kommenter

Spøkelseshunden

Lagt inn av Troels

Ein spennande skule der spøkelse er daglegdags! Grete elskar den mystiske skulen sin. Der finst det både ein rektor som går igjen, og ei latterfrøken som viser seg i spegelen på do. Og då Grete ser at det er bitemerke på arket hennar, og høyrer noko som knurrar og krafsar, forstår ho at det berre […]

Les mer og kommenter

Svartedama

Lagt inn av Troels

Spøkelse og magi og ein spennande skule! Skulen til Grete og Marius er kjempegammal. Over hundre år. Av og til skjer det mystiske ting. Det knirkar og knakar i veggane. Det er dei gamle lærarane og elevane som går igjen! Dei finst overalt. Men dei viser seg ikkje så ofte. I alle fall ikkje for […]

Les mer og kommenter

Kong Eseløyre

Lagt inn av Troels

Det var ein gong ein konge med ein stor løyndom … Psst! kongen har ein løyndom. Eg skal kviskre den til deg: Han har eseløyre. Og han skjuler dei under krona si. Kong Eseløyre er ein del av Samlagets Leseland for barn som lærer å lese. Dette er gode historier med enkel tekst og sjarmerande […]

Les mer og kommenter

Prompebroren

Lagt inn av Troels

Har du nokon gong sagt noko som ikkje var heeeeilt sant? Det har Bea. Bea er ny på skulen. Ein dag fortel ho dei nye klassekameratane om broren sin. Prompebroren. Alle vil høyre meir. Så Bea fortel ei forteljing til, og så ei til, og så endå ei forteljing om broren som prompar heilt utan […]

Les mer og kommenter

Sola og vinden

Lagt inn av Troels

«Eg er sterk!» seier sola. «Eg er sterkare!» seier vinden – men korleis kan dei bevise det? Denne livlege gjenforteljinga av ein av dei klassiske fablane til Æsop har lettlesen tekst. Etter at barna har lese forteljinga, kan dei prøve seg på nokre morosame oppgåver. Sola og vinden er ein del av Samlagets Leseland for […]

Les mer og kommenter

Dei hemmelege superheltane

Lagt inn av Troels

Superheltar finst berre i teikneseriar. Eller? Willi, Mikke og Jonny har ein hemmeleg klubb: Dei er « Dei beste», og dei les helst superheltteikneseriar. Men ein dag kjem dei tre vennene på sporet av ei superstor hemmelegheit, og med eitt står superheltane framfor dei i levande live. Dei hemmelege superheltane er ein del av Samlagets […]

Les mer og kommenter

Dagen utanfor

Lagt inn av Troels

Dagen utanfor av Stina Langlo Ørdal er ei poetisk forteljing om ein gut som har mista farfaren sin, om ei daud humle som gir trøyst, og om uvanleg grå dagar i livet. Boka handlar om å takle sorg, finne trøyst og vera der for kvarandre. Ho handlar òg om å forstå noko så ukonkret som […]

Les mer og kommenter