Lettlest

Hubert og flekken

Lagt inn av Kjølsdalen montessoriskule sa

Hubert er på veg til skulen og då møter han ein søt, liten hundekvalp som vil opp og kose. Da skjer det noko som gjer at det blir ein heilt spesiell skuledag for Hubert og for dei andre elevane.

Les mer og kommenter

Kosegutt er syk

Lagt inn av Erdal Barneskole

Kosegutt, som er en svær, litt skummel hund. Måtte til dyrlegen fordi han hadde spist ei veske som var moren til Boris sin. Dyrlegen bedøvet Kosegutt og så igjennom munnen han. Der så dyrlegen at vesken lå, sammen med mye annet skrot som Kosegutt hadde spist.

Les mer og kommenter

Burre er borte

Lagt inn av Brundalen skole | 1 i leselisten

Boka handler om Burre, en katt som blir borte. Ella har to dyrevenner, ei katt og en hund. Ella leika med dyrene sine og så forsvant plutselig Burre. Ella leita i den store skogen og heldigvis går det bra til slutt. Jeg likte å lese boka.

Les mer og kommenter

Den raude hansken

Lagt inn av Sigrun Feiring

Lettlesbok om å lære å ri! Stig vil bli like flink til å ri som Ellen. Men då må han øve, og det er ikkje så lett å øve på mamma sin store hest! Aller helst skulle Stig hatt ein ponni, akkurat slik som Ellen har. Ein dag mistar Stig hansken sin. Ellen finn han, […]

Les mer og kommenter

Randi bur i koffert

Lagt inn av Sigrun Feiring

Kan ein bu i koffert? Har du høyrt om nokon som bur i koffert? Då Randi høyrer at tante bur i koffert, får ho også lyst til å prøve. Det blir ikkje heilt som ho hadde tenkt seg… Randi bur i koffert er ein del av Samlagets Leseland for barn som lærer å lese. Dette […]

Les mer og kommenter

Raketten

Lagt inn av Sigrun Feiring

Vennskap og fantasi Parva er ei jente med mykje fantasi. På skulen vil ho bli venn med Bea, den tøffe jenta i klassen. Men Bea bryr seg ikkje om Parva. Det vil Parva endre på, og ho bestemmer seg for å byggje ein imponerande rakett. Men då ho kjem på skulen i raketten sin, ler […]

Les mer og kommenter

Rideturen

Lagt inn av Sigrun Feiring

Dramatisk ridetur i skogen! Endeleg har Stig ein hest han kan ri. Sjølv om han berre låner ponnien Bim, er det som om Bim er berre Stig sin. Ein dag vil Ellen galoppere med ponniane i skogen. Då ramlar Stig av! Det går bra med Stig, men Bim haltar. Tenk om Stig ikkje får ri […]

Les mer og kommenter

Kvar er Lurven?

Lagt inn av Sigrun Feiring

Forsvunnen hund! Hunden Lurven er Tores aller beste venn. Ein dag då Tore kjem heim frå teater, er Lurven sporlaust forsvunnen! Tore leitar saman med mamma og pappa, men når natta kjem, er Lurven framleis borte. Kvar kan Lurven vere? Leseland. Nivå 3.

Les mer og kommenter

Jenta som ville redde bøkene

Lagt inn av Troels | 1 i leselisten

Når man elsker å lese. Anna er snart ti år gammel og veldig glad i å lese. Så glad i å lese at en av hennes aller beste venner er bibliotekar Monsen. Og det selv om Monsen er over 40 år! En dag forteller Monsen Anna hva som skjer med de bøkene som ingen låner […]

Les mer og kommenter