Lettlest

Jenta som ville redde bøkene

Lagt inn av Troels | 1 i leselisten

Når man elsker å lese. Anna er snart ti år gammel og veldig glad i å lese. Så glad i å lese at en av hennes aller beste venner er bibliotekar Monsen. Og det selv om Monsen er over 40 år! En dag forteller Monsen Anna hva som skjer med de bøkene som ingen låner […]

Les mer og kommenter

Det spøker!

Lagt inn av Troels

Skumle lydar og søt hemn! Henrik er på besøk hos Jon. Plutseleg høyrer dei ein lyd! Ein lyd som høyrest farleg og spøkelsesaktig ut. «Det finst ikkje spøkelse», seier Jon. «Det finst ikkje spøkelse før ein møter eit», svarer Henrik. Det spøker! er ein del av Samlagets Leseland for barn som lærer å lese. Dette […]

Les mer og kommenter

Tor blir bror

Lagt inn av Troels

Om å få en baby i familien. Babyen kommer snart! Mor og far må på sykehuset, og Tor skal sove hos Mia. Men så begynner Tor å gruble. Tenk om babyen blir et spøkelse? Eller et vilt dyr? Eller verst av alt: Tenk om alle glemmer Tor?

Les mer og kommenter

Tråder

Lagt inn av Troels

En rød tråd løfter en kvinne opp og fører henne til et lite barn. Barnet er engstelig og kontaktsky, men etter hvert bindes de to sammen. Vi følger dem gjennom barnets oppvekst – til tråden løsner og barnet går sin egen vei. En gripende og rørende historie om kjærlighet og tilknytning, fortalt nesten uten ord.

Les mer og kommenter

Varehuset

Lagt inn av Troels

Les på eige ansvar! Ester har funne draumekjolen. Kvar gong ho går til skulen, ser ho han i butikkvindauget. Ein dag går Ester inn og tek med seg kjolen til prøverommet. Ho beundrar kjolen i spegelen og gløymer tida heilt. Så oppdagar ho at senteret har stengt! Først er det ganske spennande å vere åleine […]

Les mer og kommenter

Ånda i glaset

Lagt inn av Troels

I dag vil Sally prøve å gjere "ånda i glaset" i kjellaren. Men Grete og Marius er i tvil. Å kontakte ånder – i kjellaren, som er absolutt forbode område! Då kan jo kva som helst skje … "Den mystiske skulen" er skulen der porten knirkar, det er spindelvev i vindauga og ein høyrer kvesande […]

Les mer og kommenter

Spøkelseshunden

Lagt inn av Troels

Ein spennande skule der spøkelse er daglegdags! Grete elskar den mystiske skulen sin. Der finst det både ein rektor som går igjen, og ei latterfrøken som viser seg i spegelen på do. Og då Grete ser at det er bitemerke på arket hennar, og høyrer noko som knurrar og krafsar, forstår ho at det berre […]

Les mer og kommenter

Svartedama

Lagt inn av Troels

Spøkelse og magi og ein spennande skule! Skulen til Grete og Marius er kjempegammal. Over hundre år. Av og til skjer det mystiske ting. Det knirkar og knakar i veggane. Det er dei gamle lærarane og elevane som går igjen! Dei finst overalt. Men dei viser seg ikkje så ofte. I alle fall ikkje for […]

Les mer og kommenter