Kysseleken
Lagt inn av Ganddal Skole | 1 i leselisten
Boka handler om unger som lekte kysseleken. Kysseleken er som tikken bare vi skal kysse de.
Les mer og kommenterLagt inn av Ganddal Skole | 1 i leselisten
Boka handler om unger som lekte kysseleken. Kysseleken er som tikken bare vi skal kysse de.
Les mer og kommenterLagt inn av Vistdal skule
Boka handler om da farmor henter Fiat i barnehagen. Fiat finn på mykje rart.
Les mer og kommenterLagt inn av Sigrun Feiring | 8 i leselisten
Hvordan begynner man egentlig på skolen? Hva skal skje? Hvem er læreren? Hvem skal du gå i klasse med? Hva skal man ha i sekken? Hvor lenge må man sitte stille? Hva skjer egentlig i friminuttene? Denne boken handler om små og store spørsmål knyttet til skolestart.
Les mer og kommenterLagt inn av Gamleveien skole | 3 i leselisten
Boka handler om et hamster som Line skulle passe ei helg. Eieren, Emma, skulle til London. Hamsteret heter Gullungen. Line trodde dessuten at fetter Petter skulle komme denne helga. Men det viser seg at det er fetter Anton som kommer. Og da blir alt mer utfordrende. Det er ikke lett å passe både Anton og […]
Les mer og kommenterLagt inn av Gamleveien skole | 2 i leselisten
Boka handler om Ane og Brage og alt det fantastiske som kan skje i et tre.
Les mer og kommenterLagt inn av Åkra skole
Oscar er i byen med mora si. Han finn ho ikkje, så han må leite. To tjuvar vil ta veska som han passar for mora si. Det blei spennande!
Les mer og kommenterLagt inn av Åkra skole | 2 i leselisten
Firkant jobbar. Sirkel seier at han er eit geni. Firkant har laga ein statue av seg sjølv. No vil Sirkel at Firkant skal laga ein statue av han. Det får Firkant ikkje til! Eller?
Les mer og kommenterLagt inn av Åkra skole
Trekant ville tulle litt med Firkant. Han laga slange-lyd, for Firkant er redd for slanger. Då Firkant fant ut at det var Trekant som tulla, ville han ta hemn. Det klarte han!
Les mer og kommenterLagt inn av Kjølsdalen montessoriskule sa
Vilja synest det å lese og skrive er vanskeleg. På skulen strevar ho med bokstavane. Då kan ho bli sint og fortvila. Vilja har dysleksi. I 3.klasse får Vilja ein lærar som forstår godt kva Vilja strevar med. Han prøver å hjelpe Vilja.
Les mer og kommenterLagt inn av Auglend skole 2B
Ylva kan ikke gå på ski. Hun gruer seg til skidagen. Det skjer noe spennende! Ylva må redde skidagen!
Les mer og kommenter