Lettlest

Gullunge-tabber

Lagt inn av Gamleveien skole | 3 i leselisten

Boka handler om et hamster som Line skulle passe ei helg. Eieren, Emma, skulle til London. Hamsteret heter Gullungen. Line trodde dessuten at fetter Petter skulle komme denne helga. Men det viser seg at det er fetter Anton som kommer. Og da blir alt mer utfordrende. Det er ikke lett å passe både Anton og […]

Les mer og kommenter

Firkant

Lagt inn av Åkra skole | 2 i leselisten

Firkant jobbar. Sirkel seier at han er eit geni. Firkant har laga ein statue av seg sjølv. No vil Sirkel at Firkant skal laga ein statue av han. Det får Firkant ikkje til! Eller?

Les mer og kommenter